czwartek, 13 stycznia 2011

Z ekonomią na Ty


W swoim kolejnym wpisie chciałbym Was zachęcić do zainteresowania się sprawami ekonomii.

Zawsze myślałem, że ekonomia to nudna i trudna dziedzina nauki.
Przed spotkaniami EUD słowa takie jak: podatek, VAT, marketing, strategie przedsiębiorstw brzmiały bardzo obco. 
Jednak po kilku wykładach są dla mnie zrozumiałe.

Warto uczyć się ekonomii już w wieku szkolnym, ponieważ:
  • pomaga w robieniu rozsądnych zakupów,
  • pomaga zrozumieć zasady panujące w gospodarce,
  • ułatwia zrozumienie ekonomicznych pojęć,
  • uczy jak zarządzać swoim czasem,
  • uczy jak wypromować osobę lub firmę w internecie,
  • wyjaśnia jak oszczędzać i inwestować pieniądze. 
 
Żegnam się już z Wami i życzę Wam powodzenia w WIELKIM świecie ekonomii! 
 

10 komentarzy:

  1. Świetne podsumowanie prowadzonego bloga na szóstkę z plusem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będe cie oceniać na 6+!Ale powiem ci że to najlepszy ostatni wpis z wszystkich tych osób.Krótko,źwięźle i na temat.
    -QUAIET GIRL

    OdpowiedzUsuń
  3. A kto powiedział, ze najkrócej to najlepiej?
    Mnie się raczej wydaje, że (przepraszam, nie chcę nkogo urazić!) Mateusz średnio przyłożył się do tego wpisu i naprawdę, byłby ciekawszy, gdyby nie był aż tak krótki i powierzchowny, autor zaledwie "liznął" temat, na który można było napisać sporo ciekawych rzeczy.

    Pozdrawiam Cię, Mateusz,
    Warszawianka563

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam wszystkie notatki i na prawdę uważam że nieźle sobie poradziłeś z pisaniem notatek. Ciekawie, dobre rady i sensownie. To najważniejsze! 3maj się i może pomyśl o założeniu jakiegoś swojego bloga abyś mógł kontynuować pisanie ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbyt telegraficznie i "po łebkach" a przez to mało przekonująco. Tekst miał zachęcać do nauki ekonomii a ja się nim zachęcony nie czuję, choć uwagi pewnie słuszne.

    OdpowiedzUsuń
  6. juz mi sie chce studiowac

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za komentarze. Na pewno wezmę je pod uwage przy prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie zgadzam się z niektórymi komentarzami.

    OdpowiedzUsuń
  9. A dla mnie troch za krótko napisane. Niby zgadzam się z tym, co napisałeś, podałeś ważne argumenty, ale nie poczułam się zbyt zachęcona. Poprzednie wpisy podobały mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń